Служба доставки перетворила отримання замовлення на танцювальне шоу
25 Лют 2025, 16:42

Служба доставки перетворила отримання замовлення на танцювальне шоу

Служба доставки DoorDash Canada запустила нову кампанію, у якій поєднала хореографію, очікування та чисту радість від отримання замовлення.

Ролик кампанії візуалізує численні сценарії, у яких люди покладаються на DoorDash, будь то хвороба чи навчальні сесії.

Ці випадки використання надихнули зіркового хореографа Раяна Хеффінгтона, який перетворив кожен сценарій на танець — від схожої на зомбі пари, що бореться з грипом, до спортивних фанатів, що відірвалися від екрану, і до ідеально синхронізованого натовпу офісних працівників.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину