Служба доставки перетворила отримання замовлення на танцювальне шоу
25 Лют 2025, 16:42

Служба доставки перетворила отримання замовлення на танцювальне шоу

Служба доставки DoorDash Canada запустила нову кампанію, у якій поєднала хореографію, очікування та чисту радість від отримання замовлення.

Ролик кампанії візуалізує численні сценарії, у яких люди покладаються на DoorDash, будь то хвороба чи навчальні сесії.

Ці випадки використання надихнули зіркового хореографа Раяна Хеффінгтона, який перетворив кожен сценарій на танець — від схожої на зомбі пари, що бореться з грипом, до спортивних фанатів, що відірвалися від екрану, і до ідеально синхронізованого натовпу офісних працівників.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео