Компанія Skittles у ліверпульському Королівському порту Альберта представила 50 яскравих портретів квір-людей, знятих молодими ЛГБТК+ фотографами з Великої Британії та за її межами на спеціальній виставці. Виставка «Queer Joy» під відкритим небом є безкоштовною для відвідування і має на меті пролити світло на нефільтроване, квір-самовираження.
Проект є продовженням багаторічної кампанії, яка мала на меті заповнити прогалини в архіві ЛГБТК+, оскільки зображення часто були пропущені, стерті або взагалі не існували, залишаючи дірки в наративах про минуле. Виставка покликана забезпечити, щоб архіви майбутнього були настільки ж різноманітними, репрезентативними та інклюзивними, наскільки вони повинні бути.
Одночасно з виставкою на прайдах у Лондоні, Брайтоні та Манчестері будуть транслюватися елементи зовнішньої кампанії.
Проект з’явився на тлі того, що такі компанії, як Bud Light, The North Face і Adidas, отримали негативні реакції консерваторів через проведення транс-інклюзивних кампаній. Обурені коментатори в соціальних мережах голосно висловлювали свої претензії, що призвело до цілком реальних фінансових наслідків для брендів і змусило деяких з них проявити обережність щодо запланованих кампаній до Місяця прайду.
Раян Пардо-Рокес, старший бренд-менеджер Skittles, сказав: «Skittles вже майже десять років підтримує ЛГБТК+ спільноту та співпрацює з нею. Вплив і зростання цієї діяльності були б неможливими без наших чудових партнерів, чиї поради та розуміння спільноти допомогли нам залишатися автентичними та використовувати нашу бренд-платформу для добра та дій.
Вступаючи у місяць Прайду, ми неодмінно побачимо, як бренди використовують цей момент, щоб звернутися до ЛГБТК+ спільноти, але важливо переконатися, що це підкріплено надійними партнерствами та діями, які триватимуть цілий рік. Святкування відмінностей один одного лежить в основі бренду Skittles і цінностей компанії Mars, і ми залишаємося відданими ідеї святкування різноманітності у всіх її формах».