03 Тра 2024, 11:59

Skittles переосмислив свою веселку у оновленій айдентиці бренду

Цукерковий гігант Mars Wrigley не боїться гратися зі своїми продуктами, особливо, коли йдеться про Skittles. Нещодавно культовий бренд райдужних цукерок отримав капітальний ребрендинг, організований компанією-консультантом з дизайну Elmwood, з метою пожвавити його візуальний стиль, зберігши при цьому основну ідентичність.

Три ключові елементи лежать в основі нового смаку веселки. По-перше, команда взялася за типографіку. Шрифт Skittles, давній символ бренду, був оновлений, щоб посилити його чіткість та вплив. За словами директора з дизайну Elmwood Пола О’Браєна, логотип тепер має «жорсткішу тінь», що додає йому більшої виразності, а також витончену арку для відчуття руху та грайливий вигин на букві «К», що відображає індивідуальність бренду.

Крім того, серце паковання Skittles, фірмова веселка, також зазнала змін. Тепер вона стала сміливішою та яскравішою, щоб привертати увагу на переповнених полицях магазинів і трансформуватися в диджитал світ, де чіткі, яскраві візуальні образи мають вирішальне значення.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Щоб передати унікальний голос Skittles, команда розробила новий дизайн, який розповідає історію, що отримала назву «Безглуздий». Він пропонує розважальний вихід за межі здорового глузду, залишаючись радісним і вільним, водночас підкреслюючи веселу вдачу Skittles.

Нарешті, окремі цукерки, які сам бренд ласкаво прозвав «сочевицями», отримали власний простір на пачці. Відокремлення їх від веселки дозволяє послідовно використовувати перевернуту веселку та логотип у цій виділеній зоні, створюючи більш чітке та адаптивне полотно для майбутнього сторітелінгу бренду. Тепер сочевиця має фірмовий макет, який наповнений рухом, що супроводжується плавними візуальними ефектами.

Це стратегічне оновлення, яке розпочалося у Великій Британії, ідеально відповідає прагненню покоління Z до автентичності та брендів, які не ставляться до себе надто серйозно.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео