Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.
Нове відео
26 Кві 2024
- Fanta закликала робити те, що хочеться, у реміксі на свій культовий джингл
- Corona представила систему оцінювання виду на захід сонця з готельних номерів
- Туристична компанія переосмислила правила безпеки на борту літака за допомогою кінематографічного ролика
- Теорія U, тест-драйв, Instapaper. Ретроспектива тижня з Наталією Морозовою
- «Кров диджиталу»: благодійна ініціатива об’єднала диджитал ком’юніті навколо теми донорства
- Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру
- Ольгу Захарову призначено на посаду генпродюсера 1+1
- Збір із зірочкою та 884 гранатомети для ЗСУ: щотижневий дайджест добрих справ