Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.

30 Січ 2023, 10:00
Дієтахадід і недовізник: «Сільпо» продовжує ділитися власним словником емоцій
Нове відео
30 Лип 2025
- Universe Group запрошує на оновлене змагання з продуктового маркетингу
- Doritos оживив естетику ретро-фільмів для дорослих у рекламі гострих чипсів
- Небажання здавати кров порівняли з червоними прапорцями у стосунках
- Влад Яремчук, Atlas Festival: «Сьогодні багато українських артистів ніби отримали друге дихання — їх почали відкривати заново»
- De’Longhi перейменував кавоварку на комп’ютер, щоб обійти мита
- Чому не варто довіряти весь копірайтинг ШІ: 5 причин
- Постери з арештами журналістів перетворили на фешн-рекламу
- Банк дав голос кишеньковим злодіям, щоб спонукати людей робити туристичне страхування