Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.
Нове відео
05 Лип 2025
- MRKTNG MRTHN 2025: як маркетинг бойових бригад залучає і утримує спільноту підтримки
- Редакційний хіт. Що найбільше читали на MMR цього тижня
04 Лип 2025
- Анімація на воді: як кінетична інсталяція оживила потік річки
- Фінське щастя із паром: авіакомпанія відкрила сауну на злітній смузі
- Балет, обстріли «русні» та Дикий Захід. Ретроспектива тижня з Володимирем Гайдашем
- Як тренуватися в спеку: дубайська мережа спортзалів запустила «крижаний» фітнес
- Tesco перетворила чеки на слова підтримки
- VARUS, Ахава Тесленко, Третя штурмова: щотижневий дайджест добрих справ