Мережа супермаркетів «Сільпо» продовжує ділитися в соцмережах «Сільпомовою» — власним словником емоцій. Раніше «Сільпо» запропонувала назви деяким емоціям, які відчувають українці, потім допомогла описати складні почуття одним словом, а згодом доповнила його й новорічними емоціями.
Нове відео
24 Бер 2023
- Білборди Uber Eats оновлюватимуться з кожним заходом сонця у місяць Рамадану
- Проєкт “Кіно заради перемоги!” отримав нагороду з комунікацій SABRE Awards
- Ролик Heineken зламав стереотип про те, що геймери ізольовані від суспільства
- В Instagram з’являться два нові види реклами
- У соціальному ролику, присвяченому ЗСУ, знялися українські військові
- Платформа з пошуку роботи запропонувала доручити написання вакансій ChatGPT
- Нейромережа створила сайт про підтримку України
- Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ