Раніше мережа супермаркетів Сільпо запропонувала нові назви деяким емоціям, які відчувають українці.
Вона вирішила продовжити допомагати українцям описувати складні почуття одним словом, а не довжелезними реченнями і опублікувала нову добірку слів «Сільпомови»:
- Ніжнід – коли купуєш салатик «Ніжність», бо тобі терміново потрібна порція ніжності.
- Еколюція – коли клеїш стікери на продукти, а не на пакетик.
- Зазнижкованість – коли ігноруєш всі продукти, які не на знижках.
- Кавиття – коли не встиг випити кави зранку.
- Рукошоп – коли не береш кошика, бо думаєш, що тобі треба лише водичка, а в результаті несеш на касу 15 продуктів у руках.
Команда запропонувала в коментарях писати свої варіанти слів і ділитись емоціями, для яких ще нема назви.