Кавиття, рукошоп та еколюція: мережа супермаркетів представила добірку слів «Сільпомови»
12 Гру 2022, 10:49

Кавиття, рукошоп та еколюція: мережа супермаркетів представила добірку слів «Сільпомови»

Раніше мережа супермаркетів Сільпо запропонувала нові назви деяким емоціям, які відчувають українці.

Вона вирішила продовжити допомагати українцям описувати складні почуття одним словом, а не довжелезними реченнями і опублікувала нову добірку слів «Сільпомови»:

  • Ніжнід – коли купуєш салатик «Ніжність», бо тобі терміново потрібна порція ніжності.
  • Еколюція – коли клеїш стікери на продукти, а не на пакетик.
  • Зазнижкованість – коли ігноруєш всі продукти, які не на знижках.
  • Кавиття – коли не встиг випити кави зранку.
  • Рукошоп – коли не береш кошика, бо думаєш, що тобі треба лише водичка, а в результаті несеш на касу 15 продуктів у руках.

Команда запропонувала в коментарях писати свої варіанти слів і ділитись емоціями, для яких ще нема назви.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину