Американський косметичний бренд почав продавати яйця
24 Бер 2025, 16:20

Американський косметичний бренд почав продавати яйця

Косметичний бренд The Ordinary вирішує проблему дефіциту яєць у США пропозицією по $3,37 за паковання з 12 штук.

На вихідних бренд завоював ще більше прихильників, виставивши на продаж яйця в деяких магазинах Нью-Йорка.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений The Ordinary (@theordinary)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Спалахи пташиного грипу знищили мільйони курей у США, що призвело до гострої нестачі яєць. У соціальних мережах десятки тисяч людей скаржаться на порожні полиці з яйцями в місцевих супермаркетах. Ціна на яйця також різко зросла в результаті обмеженої пропозиції.

За даними The Guardian, ціни на яйця майже вчетверо зросли з січня і зараз сягають майже 5 доларів за десяток.

The Ordinary вирішили цю проблему за допомогою рекламного трюку, який отримав схвальні відгуки в Інтернеті. Для цього бренд об’єднався з мистецьким колективом MSCHF, щоб продавати яйця по $3,37 за упаковку протягом вихідних.

Мета акції – дати нью-йоркцям те, чого вони дійсно потребують — яйця за розумною ціною.

«Ми чули, що Нью-Йорк потребує яєць. Цими вихідними ви можете придбати 12 яєць за звичайною ціною в наших магазинах за $3,37. Ніяких надмірностей, просто яйця. Поки запаси не закінчаться», — написав бренд.

Розкажіть друзям про новину