Косметичний бренд The Ordinary вирішує проблему дефіциту яєць у США пропозицією по $3,37 за паковання з 12 штук.
На вихідних бренд завоював ще більше прихильників, виставивши на продаж яйця в деяких магазинах Нью-Йорка.
Спалахи пташиного грипу знищили мільйони курей у США, що призвело до гострої нестачі яєць. У соціальних мережах десятки тисяч людей скаржаться на порожні полиці з яйцями в місцевих супермаркетах. Ціна на яйця також різко зросла в результаті обмеженої пропозиції.
За даними The Guardian, ціни на яйця майже вчетверо зросли з січня і зараз сягають майже 5 доларів за десяток.
The Ordinary вирішили цю проблему за допомогою рекламного трюку, який отримав схвальні відгуки в Інтернеті. Для цього бренд об’єднався з мистецьким колективом MSCHF, щоб продавати яйця по $3,37 за упаковку протягом вихідних.
Мета акції – дати нью-йоркцям те, чого вони дійсно потребують — яйця за розумною ціною.
«Ми чули, що Нью-Йорк потребує яєць. Цими вихідними ви можете придбати 12 яєць за звичайною ціною в наших магазинах за $3,37. Ніяких надмірностей, просто яйця. Поки запаси не закінчаться», — написав бренд.