«Закохані у глядачів»: ТЕТ представив нову комунікацію
24 Лип 2025, 15:11
PR

«Закохані у глядачів»: ТЕТ представив нову комунікацію

Телеканал ТЕТ розпочав новий проєкт «Закохані у глядачів». Його мета — вийти за межі екранів і цифрових платформ, щоб створити щиру, безпосередню взаємодію зі своєю аудиторією та відчути емоції через реальні історії глядачів.

«Закохані у глядачів» — це серія коротких відео та фотозбірок з міст України, головні герої яких не телезірки, а глядачі телеканалу ТЕТ. Учасники проєкту розповідають про те, що для них означає любов до життя, що викликає усмішки, надихає на щоденну радість, і як вони бачать власні міста.

«Ми вирішили ближче познайомитися з тими, для кого працюємо і творимо, з ким ділимося радістю і кого об’єднуємо перед екранами. Це не ведучі, актори, зірки проєктів, а ті, хто щодня обирає ТЕТ. Справжні, світлі, відкриті. Вони серце нашого бренду, і ми хочемо відчути їхню енергію та поділитися нею з іншими», — коментує команда телеканалу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Команда ТЕТ виходить на вулиці міст, спілкується з глядачами, записує відеоінтерв’ю та робить теплі портрети в міському середовищі. Зібрані історії публікують у соціальних мережах телеканалу.

Комунікація стартувала в Києві та поступово поширюється іншими містами України, створюючи мапу настроїв і натхнення в рамках великої love-кампанії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео