Чотирилапі стали фуд-інфлюенсерами у рекамі бренду собачих ласощів
24 Лип 2025, 16:32

Чотирилапі стали фуд-інфлюенсерами у рекамі бренду собачих ласощів

Бренд ласощів для собак Pup-Peroni пропонує новий вид контенту для гурманів — цього разу з участю справжніх (розмовляючих) чотирилапих.

Агентство PSOne представило «Treat The Best To The Best» — нову креативну платформу та 360-градусну кампанію, у якій чотири харизматичні собаки-«інфлюенсери» пародіюють поведінку креаторів контенту в модних ресторанах.

Від драматичних дегустацій до надмірних реакцій на подачу страв — це хитрий натяк на культуру інфлюенсерів, які знімають огляди.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео