Що робити після роботи: креативна агенція перезапустила внутрішній лекторій WORKOUT
25 Лип 2024, 17:28

Що робити після роботи: креативна агенція перезапустила внутрішній лекторій WORKOUT

Креативна агенція I AM IDEA перезапустила WORKOUT — внутрішній лекторій агенції, спрямований на всесторонній розвиток команди. Раз на місяць I AM IDEA запрошує спікерів з абсолютно різних сфер розповісти про свою індустрію та привідкрити секрети, що не обтяжені NDA.

Цього разу креативна агенція виходить за межі закритих лекцій та запрошує до себе в гості арт-директорів, стратегів, копірайтерів, дизайнерів, піарників та інших креативників. Для цього потрібно заповнити гугл-форму і команда покличе на захід від п’яти креативників.

«WORKOUT — це в першу чергу спроба по-новому переосмислити час після роботи, так це і перекладається, бо ти «аут оф ворк». У креативі важливо не закриватись у власній бульбашці, тому у нас на початку були спікери з різних сфер: від креавтиного продюсера до власника винного магазину. І ми бачимо, як за час повномасштабної війни на ринку з’явилося багато талановитих людей,  Тому вирішили вийти за межі внутрішніх комунікацій і нарешті познайомитися з новим поколінням креативників. Це і стало основною фішкою оновленого WORKOUT», — розповіла команда креативної агенції I AM IDEA.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Першим лектором на WORKOUT стане Максим Сердюк, співзасновник та продюсер KNIFE! Films. Він розповість, як створювати популярне документальне кіно. 

Нещодавно KNIFE! Films випустили серіал про креативний український ринок разом з onoffline школою SKVOT «Три в одному».

Розкажіть друзям про новину