Шеф-кухар із зіркою Мішлен роздратував клієнтів та працівників Burger King
22 Чер 2023, 13:27

Шеф-кухар із зіркою Мішлен роздратував клієнтів та працівників Burger King

Мішель Сарран зазвичай подає визнані критиками страви у своєму флагманському ресторані у Тулузі, Франція, де про його увагу до деталей та якість обслуговування ходять легенди.

Але що сталося б, якби шеф-кухар опинився в зовсім іншому середовищі, принісши свій неабиякий талант до ресторану фаст-фуду на кшталт Burger King France? Перший і, можливо, найважливіший результат – з’явилися вишукані бургери, приготовані з інгредієнтів і комбінацій, які не часто можна зустріти в меню фаст-фуду.

А по-друге, є також шоковані працівники та розгублені споживачі, які не готові до високих стандартів Саррана, як свідчить зухвала рекламна кампанія від агентства Buzzman.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася з 30-секундного телевізійного ролика та двох 30-секундних фільмів в мережі. В одному з них Сарран у Burger King намагається змусити спантеличений персонал слідувати французькій системі кухонних команд і відповідати на його прохання «так, шеф».

Працівники роздратовані його наказами, починаючи від того, як довго слід підсмажувати булочки – 16 секунд, а не 15, і, закінчуючи тим, як слід класти на бургер руколу. Всі закочують очі, коли він каже: «Я хочу відчувати емоції в тарілках».

Кампанія також включає зовнішні елементи, що демонструють негативний відгук Саррана на візуальні ефекти реклами, де він просить Burger King зменшити свій логотип і зробити сендвіч більшим.

«Коли Burger King звернулися до нас із пропозицією про співпрацю, перше, що ми уявили, – це шеф-кухаря-гурмана посеред кухні мережі фаст-фудів, – розповіли креативні директори Buzzman Жюльєн Дусе та Ліліан Мойн. – Цей образ, ця невідповідність одразу нас розсмішили. Ми хотіли зберегти цю невідповідність протягом усієї кампанії, додавши при цьому вимоги шеф-кухаря, який пхає свого носа всюди, навіть у бургери клієнтів. Зрештою, я думаю, що оригінальність кампанії полягає в членах команди Burger King, зацькованих клієнтах і нестерпному шеф-кухарі з мішленівською зіркою».

У проекті, який отримав назву «Les Masters du Chef», представлені бургери «Master Sarran Chèvre» з козячим сиром, руколою, оливковою олією, соусом з чебрецем і хрусткою цибулею, «Master Sarran Mozzarella», в якому змінюється сир, і «Master Sarran Poulet», у якому використовується курка і моцарела. Всі страви доступні до 31 липня.

Розкажіть друзям про новину