22 Чер 2023, 13:27

Шеф-кухар із зіркою Мішлен роздратував клієнтів та працівників Burger King

Мішель Сарран зазвичай подає визнані критиками страви у своєму флагманському ресторані у Тулузі, Франція, де про його увагу до деталей та якість обслуговування ходять легенди.

Але що сталося б, якби шеф-кухар опинився в зовсім іншому середовищі, принісши свій неабиякий талант до ресторану фаст-фуду на кшталт Burger King France? Перший і, можливо, найважливіший результат – з’явилися вишукані бургери, приготовані з інгредієнтів і комбінацій, які не часто можна зустріти в меню фаст-фуду.

А по-друге, є також шоковані працівники та розгублені споживачі, які не готові до високих стандартів Саррана, як свідчить зухвала рекламна кампанія від агентства Buzzman.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася з 30-секундного телевізійного ролика та двох 30-секундних фільмів в мережі. В одному з них Сарран у Burger King намагається змусити спантеличений персонал слідувати французькій системі кухонних команд і відповідати на його прохання «так, шеф».

Працівники роздратовані його наказами, починаючи від того, як довго слід підсмажувати булочки – 16 секунд, а не 15, і, закінчуючи тим, як слід класти на бургер руколу. Всі закочують очі, коли він каже: «Я хочу відчувати емоції в тарілках».

Кампанія також включає зовнішні елементи, що демонструють негативний відгук Саррана на візуальні ефекти реклами, де він просить Burger King зменшити свій логотип і зробити сендвіч більшим.

«Коли Burger King звернулися до нас із пропозицією про співпрацю, перше, що ми уявили, – це шеф-кухаря-гурмана посеред кухні мережі фаст-фудів, – розповіли креативні директори Buzzman Жюльєн Дусе та Ліліан Мойн. – Цей образ, ця невідповідність одразу нас розсмішили. Ми хотіли зберегти цю невідповідність протягом усієї кампанії, додавши при цьому вимоги шеф-кухаря, який пхає свого носа всюди, навіть у бургери клієнтів. Зрештою, я думаю, що оригінальність кампанії полягає в членах команди Burger King, зацькованих клієнтах і нестерпному шеф-кухарі з мішленівською зіркою».

У проекті, який отримав назву «Les Masters du Chef», представлені бургери «Master Sarran Chèvre» з козячим сиром, руколою, оливковою олією, соусом з чебрецем і хрусткою цибулею, «Master Sarran Mozzarella», в якому змінюється сир, і «Master Sarran Poulet», у якому використовується курка і моцарела. Всі страви доступні до 31 липня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео