24 Жов 2023, 10:31

Сальма Гаєк знялася у телесеріалі від виробника кавового лікеру

Кінематографічна рекламна кампанія, яку очолила акторка та продюсерка Сальма Гаєк, закликала глядачів відмовитися від похмурих напоїв на користь чогось сміливого, наприклад, кавового лікеру Kahlúa.

Нова кампанія «Stir Up», натхненна латиноамериканськими телесеріалами, надає драмі сміливого, епатажного стилю та чуттєвого флеру. У серії коротких телевізійних роликів, зовнішньої реклами, відеороликів про приготування коктейлів та діджитал-розміщень бренд кавового лікеру закликав споживачів вивести своє захоплення на новий рівень разом з напоєм Kahlúa.

В одному 15-секундному ролику сімейна вечеря набуває нового імпульсу, коли з’явилася Гаєк у сліпучо-червоній сукні і гордо оголосила: «П’ятниця дзвонила. Вона знудилася за вином».

Kahlúa народилася у Веракрусі, Мексика, у 1936 році. З 2022 року бренд, що належить Pernod Ricard, постачає всю свою каву з екологічно чистих місцевих фермерських господарств — це частина зусиль, докладених спільно з некомерційною організацією Fondo Para La Paz та місцевими виробниками кави у Веракрусі. Гаєк сказала, що «не змогла встояти» перед можливістю допомогти бренду, «підтримавши місцевих виробників кави».

Нова реклама, знята мексиканським режисером Родріго Вальдесом, вказує на зусилля бренду перепозиціонувати каву Kahlúa як ласощі, яке можна вживати у різні моменти, а не тільки в особливі випадки.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео