Французький модний дім Saint Laurent вирішив зайнятися виробництвом фільмів, заснувавши для цього окрему дочірню продакшн-компанію. Це перший подібний випадок в в індустрії моди, коли модний дім не просто спонсорує виробництво, а запускає власне кіновиробництво.
Наступного місяця Saint Laurent Productions дебютує на Каннському кінофестивалі з двома короткометражними фільмами в офіційній програмі: «Дивний спосіб життя» Педро Альмодовара та ще одна стрічка, про яку буде оголошено пізніше.
Фільми продаватимуться на кінофестивалях звичайним дистриб’юторам, зокрема кінотеатрам, стрімінговим платформам і мережам мовлення, а також отримуватимуть вигоду від промоційних заходів, що супроводжують релізи.
Розповідаючи про новий напрямок ексклюзивно для WWD та Variety, медіа-платформ, що належать PMC, модний дім також повідомив, що має повнометражні проекти з режисерами Девідом Кроненбергом («Муха», «Злочини майбутнього») та Паоло Соррентіно («Молодий папа», «Велика краса»).
«Ці режисери завжди відкривали мені очі, і, певним чином, унікальне та радикальне бачення, яке вони привнесли в кіно, зробило мене людиною, якою я є сьогодні», — прокоментував новину креативний директор Saint Laurent Ентоні Ваккарелло.
Президентом кінокомпанії Saint Laurent Productions вказана Франческа Беллеттіні — президент та головний виконавчий директор дому моди Saint Laurent. Для продакшена все ще набирають команду, а базуватись вона буде у Парижі.