Ролик зобразив зв’язок між оплатою банківською карткою та пожежами
18 Лют 2025, 10:39

Ролик зобразив зв’язок між оплатою банківською карткою та пожежами

Рух Make My Money Matter представив ролик «Beep», який посилює тиск на найбільші банки Великобританії, закликаючи їх припинити фінансування нових проєктів з викопного палива.

У ролику, де грає акторка Амбіка Мод, використовується гумор, щоб донести серйозне повідомлення. Це слідує за попередніми роботами за участю Олівії Колман і Кіта Герінгтона, які спрямовані на те, щоб підштовхнути банки Barclays, Lloyds, HSBC, Santander і NatWest до рішучих дій.

«Beep» ілюструє невидимий зв’язок між банками «Великої п’ятірки», що працюють на викопному паливі, і фінансованим ними руйнуванням клімату за допомогою потужної візуальної метафори. Кожен раз, коли клієнт торкається своєї банківської картки, шматок планети горить у вогні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цей рік почався з кліматичної кризи, яка домінувала в заголовках газет, з безпрецедентними лісовими пожежами, які спричинили руйнування в американському штаті Каліфорнія, наслідки яких, на думку вчених, посилилися зміною клімату.

Створена агентством Mother, кампанія спрямована на те, щоб пов’язати вибір людей у ​​банківських послугах із кліматичною кризою та надати споживачам більш екологічні варіанти, які не фінансують викопне паливо.

Розкажіть друзям про новину