Рух Make My Money Matter представив ролик «Beep», який посилює тиск на найбільші банки Великобританії, закликаючи їх припинити фінансування нових проєктів з викопного палива.
У ролику, де грає акторка Амбіка Мод, використовується гумор, щоб донести серйозне повідомлення. Це слідує за попередніми роботами за участю Олівії Колман і Кіта Герінгтона, які спрямовані на те, щоб підштовхнути банки Barclays, Lloyds, HSBC, Santander і NatWest до рішучих дій.
«Beep» ілюструє невидимий зв’язок між банками «Великої п’ятірки», що працюють на викопному паливі, і фінансованим ними руйнуванням клімату за допомогою потужної візуальної метафори. Кожен раз, коли клієнт торкається своєї банківської картки, шматок планети горить у вогні.
Цей рік почався з кліматичної кризи, яка домінувала в заголовках газет, з безпрецедентними лісовими пожежами, які спричинили руйнування в американському штаті Каліфорнія, наслідки яких, на думку вчених, посилилися зміною клімату.
Створена агентством Mother, кампанія спрямована на те, щоб пов’язати вибір людей у банківських послугах із кліматичною кризою та надати споживачам більш екологічні варіанти, які не фінансують викопне паливо.