Закохана пара з «Гри престолів» відвідала психолога у новому ролику
18 Кві 2023, 16:42

Закохана пара з «Гри престолів» відвідала психолога у новому ролику

Актори серіалу «Гра престолів» Кіт Герінґтон і Роуз Леслі возз’єдналися для кампанії банку Make My Money Matter.

Щоб чинити тиск на британські банки і змусити їх припинити фінансування проектів з видобутку викопного палива, в цій рекламі використовується гумор, щоб показати, що відбувається насправді. У ролику під назвою «The Hidden Relationship» глядачі бачать, як Герінґтон і Леслі беруть на себе роль банку та клієнта на фальшивому сеансі терапії, де вони з’ясовують свої токсичні стосунки.

Відомий режисер Річард Кертіс сказав: «Наші найбільші банки на центральних вулицях перебувають у небезпечних відносинах з індустрією викопного палива, і настав час нам усім знати про це. Лише у 2022 році такі відомі банки, як Barclays та HSBC, вклали мільярди у сектор викопного палива, ігноруючи чіткі попередження про те, що нові родовища нафти та газу ризикують спричинити катастрофічні зміни клімату. Така діяльність не тільки шкідлива для людей і планети, але й суперечить бажанням мільйонів громадян Великобританії, які хочуть, щоб їхні гроші йшли на боротьбу з кліматичною кризою, а не на підливання масла у вогонь».

«Саме тому ми зняли цей новий фільм, щоб висвітлити токсичні відносини між нашими банками та індустрією викопного палива і допомогти власникам банківських рахунків у Великій Британії переконатися, що їхні гроші мають значення. Кліматична криза загострюється і стає все більш нагальною з кожним днем, і настав час банкам використати свою владу для побудови кращого світу. Для цього HSBC, Barclays, Santander, Lloyds і NatWest повинні слідувати науці, прислухатися до своїх клієнтів і негайно припинити фінансування видобутку викопного палива».

Кертіс посилається на останній звіт Banking on Climate Chaos Report, який показав, що HSBC, Barclays, Santander, NatWest і Lloyds спільно профінансували $37 млрд у сектор викопного палива у 2022 році.

Кіт Харінгтон та Роуз Леслі прокоментували це: «Це неймовірно важлива інформаційна кампанія про небезпечний зв’язок між нашими банками та індустрією викопного палива. Але це більше, ніж просто обізнаність… Людям це дійсно не байдуже – і настав час банкам прислухатися і діяти».

Розкажіть друзям про новину