Закохана пара з «Гри престолів» відвідала психолога у новому ролику
18 Кві 2023, 16:42

Закохана пара з «Гри престолів» відвідала психолога у новому ролику

Актори серіалу «Гра престолів» Кіт Герінґтон і Роуз Леслі возз’єдналися для кампанії банку Make My Money Matter.

Щоб чинити тиск на британські банки і змусити їх припинити фінансування проектів з видобутку викопного палива, в цій рекламі використовується гумор, щоб показати, що відбувається насправді. У ролику під назвою «The Hidden Relationship» глядачі бачать, як Герінґтон і Леслі беруть на себе роль банку та клієнта на фальшивому сеансі терапії, де вони з’ясовують свої токсичні стосунки.

Відомий режисер Річард Кертіс сказав: «Наші найбільші банки на центральних вулицях перебувають у небезпечних відносинах з індустрією викопного палива, і настав час нам усім знати про це. Лише у 2022 році такі відомі банки, як Barclays та HSBC, вклали мільярди у сектор викопного палива, ігноруючи чіткі попередження про те, що нові родовища нафти та газу ризикують спричинити катастрофічні зміни клімату. Така діяльність не тільки шкідлива для людей і планети, але й суперечить бажанням мільйонів громадян Великобританії, які хочуть, щоб їхні гроші йшли на боротьбу з кліматичною кризою, а не на підливання масла у вогонь».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Саме тому ми зняли цей новий фільм, щоб висвітлити токсичні відносини між нашими банками та індустрією викопного палива і допомогти власникам банківських рахунків у Великій Британії переконатися, що їхні гроші мають значення. Кліматична криза загострюється і стає все більш нагальною з кожним днем, і настав час банкам використати свою владу для побудови кращого світу. Для цього HSBC, Barclays, Santander, Lloyds і NatWest повинні слідувати науці, прислухатися до своїх клієнтів і негайно припинити фінансування видобутку викопного палива».

Кертіс посилається на останній звіт Banking on Climate Chaos Report, який показав, що HSBC, Barclays, Santander, NatWest і Lloyds спільно профінансували $37 млрд у сектор викопного палива у 2022 році.

Кіт Харінгтон та Роуз Леслі прокоментували це: «Це неймовірно важлива інформаційна кампанія про небезпечний зв’язок між нашими банками та індустрією викопного палива. Але це більше, ніж просто обізнаність… Людям це дійсно не байдуже – і настав час банкам прислухатися і діяти».

Розкажіть друзям про новину