Ролик є останньою розробкою в рамках бренд-платформи «We’re Up To Good» для мобільної мережі Giffgaff.
Оператор мобільного зв’язку Giffgaff розпочав свій перший 18-місячний контракт з новою рекламою, яка відкликала всіх своїх конкурентів, що погано ставляться до клієнтів.
У короткому ролику глядачі стають свідками розкішної ділової вечері. Коли камера показує стіл, голос за кадром викриває «порушників контрактів» і «підвищувачів цін», драматично демонструючи погані угоди. Після того, як кава проливається на сумнівну угоду, у Giffgaff з’являється можливість запропонувати кращу.
Девід Кіллік, спільний керівник відділу бренду та реклами GiffGaff, сказав: «Ми налаштовані на краще» ніколи не може бути порожнім слоганом бренду, це обіцянка, яка лежить в основі нашого бізнесу та стимулює інновації. У цій новій кампанії ми показуємо, як гасло «We’re Up To Good» надихнуло нас на створення мобільного контракту, не схожого на інші, який, сподіваємось, назавжди покладе край усім поганим мобільним контрактам».
Кампанія, створена рекламним агентством Neverland, транслюватиметься на телебаченні, відео на замовлення та в кінотеатрах по всій Великобританії, а також підтримуватиметься інтегрованою кампанією на зовнішніх носіях (OOH), у соціальних мережах та діджитал аудіо.
Ноель Бантінг, виконавчий креативний директор Neverland, додав: «Нік чудово вловив те бридке відчуття, яке ми всі відчуваємо, коли усвідомлюємо, що насправді є в наших контрактах, а що мобільним мережам сходить з рук. Приємно бути на сторожі добра».