Ролик Toyota розповів про хлопчика, який намагається не потрапити до списку неслухняних дітей Санти
11 Гру 2024, 13:00

Ролик Toyota розповів про хлопчика, який намагається не потрапити до списку неслухняних дітей Санти

У цьому святковому сезоні Toyota вшановує сімейну єдність новою зворушливою кампанією, розробленою креативним агентством Conill.

Знятий очима пустотливого хлопчика, який подорожує з батьком, ролик «Naughty List» показує грайливий характер дітей, які прагнуть не потрапити до списку неслухняних дітей Санта-Клауса.

Реклама підкреслює зв’язок між батьком і сином, коли вони їдуть містом на Toyota Tundra 2024, демонструючи гумористичні, але зворушливі моменти, які вони проводять із сім’єю під час свят.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel