Ролик Toyota розповів про хлопчика, який намагається не потрапити до списку неслухняних дітей Санти
11 Гру 2024, 13:00

Ролик Toyota розповів про хлопчика, який намагається не потрапити до списку неслухняних дітей Санти

У цьому святковому сезоні Toyota вшановує сімейну єдність новою зворушливою кампанією, розробленою креативним агентством Conill.

Знятий очима пустотливого хлопчика, який подорожує з батьком, ролик «Naughty List» показує грайливий характер дітей, які прагнуть не потрапити до списку неслухняних дітей Санта-Клауса.

Реклама підкреслює зв’язок між батьком і сином, коли вони їдуть містом на Toyota Tundra 2024, демонструючи гумористичні, але зворушливі моменти, які вони проводять із сім’єю під час свят.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину