Ролик показав дитячу істерику у дорослих, коли не отримують бажане
04 Сер 2023, 17:24

Ролик показав дитячу істерику у дорослих, коли не отримують бажане

Остання кампанія креативного агентства Madwell для бренду дитячого харчування Plum Organics підкреслила важливість раннього знайомства дітей з новими продуктами, такими як шпинат.

У центрі кампанії комічний ролик під назвою «Big Babies», який показав добре знайому батькам сцену – істерику під час їжі, проте цього разу у виконанні дорослої людини.

Розширення піднебіння, з його неминучими злетами і падіннями, може бути складною темою для батьків. Але це дуже важлива тема, і Plum пропонує рішення для неї. Plum подумала: «А що, як ми зможемо нагадати батькам, що ми тут, щоб підтримати їхній ранній харчовий досвід у спосіб, який їх розважає та піднімає настрій?».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відповіддю Madwell стало народження «Big Babies» – перебірливого дорослого, який впадає в істерику при вигляді овочів.

Тренування смакових рецепторів починається на початку життя. Нова кампанія Madwell для Plum показує, що відбувається, коли дитина не відкриває для себе унікальні смаки та інгредієнти, коли вона ще маленька. Кампанія триватиме до літа 2024 року.

Розкажіть друзям про новину