Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями
10 Тра 2024, 12:32

Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями

Нова кампанія бренду вермуту Martini «Dare to Be» запрошує споживачів залишити свої повсякденні образи позаду та перевтілитися у щось більш зухвале.

Ролик продемонстрував сміливу, магнетичну італійську енергію та зобразив стильно одягнених людей, чиє вбрання маскує їх на різноманітному тлі. Вони вибіжали і зібрались разом, щоб насолодитись коктейлями та дружнім спілкуванням.

Кампанія створена агенціями AMV BBDO та BBDO New York.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину