У світі, де кросівки є домінуючою — і, можливо, єдиною — формою життя, вони відвідують барбершопи для швидкого блиску та обробки гарячими рушниками, їздять на скейтбордах замість автомобілів і піднімають шнурки, щоб «дати п’ять».
Бренд Jordan та Nike Greater China втілили такі сцени в життя у роликах. Поєднуючи олдскульний ляльковий театр, передові техніки стоп-моушн та CGI-декорації, команда переносить глядачів у місце, яке затяті кросівкомани до цього часу бачили лише у своїх мріях.
Робота прагнула показати душевний всесвіт, створений самими кросівками, де взуття задає темп і створює власну вуличну культуру. Це свято для фанатів Nike, реверанс у бік одержимих Jordan, які з нетерпінням чекають на кожен дроп і роблять розпаковки у TikTok, щоб усі могли їх побачити.
Режисерський дует продакшн-студії Blinkink Джонні та Вілл розповіли про свій підхід до створення ролика, зазначивши, що вони прагнули створити правдоподібних персонажів і вийти за рамки дозволеного.
«Для нас мало сенс використовувати реальні кросівки і створювати виразних персонажів, маніпулюючи взуттям так, щоб воно природно згиналося і рухалося, — кажуть вони. — Ми не хотіли робити дурних, дивакуватих кросівок з виряченими очима або роззявленими ротами. Ми хотіли зберегти більш тонкий характер».