24 Тра 2024, 10:50

Ролик Jordan показав всесвіт, у якому панують кросівки

У світі, де кросівки є домінуючою — і, можливо, єдиною — формою життя, вони відвідують барбершопи для швидкого блиску та обробки гарячими рушниками, їздять на скейтбордах замість автомобілів і піднімають шнурки, щоб «дати п’ять».

Бренд Jordan та Nike Greater China втілили такі сцени в життя у роликах. Поєднуючи олдскульний ляльковий театр, передові техніки стоп-моушн та CGI-декорації, команда переносить глядачів у місце, яке затяті кросівкомани до цього часу бачили лише у своїх мріях.

Робота прагнула показати душевний всесвіт, створений самими кросівками, де взуття задає темп і створює власну вуличну культуру. Це свято для фанатів Nike, реверанс у бік одержимих Jordan, які з нетерпінням чекають на кожен дроп і роблять розпаковки у TikTok, щоб усі могли їх побачити.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Режисерський дует продакшн-студії Blinkink Джонні та Вілл розповіли про свій підхід до створення ролика, зазначивши, що вони прагнули створити правдоподібних персонажів і вийти за рамки дозволеного.

«Для нас мало сенс використовувати реальні кросівки і створювати виразних персонажів, маніпулюючи взуттям так, щоб воно природно згиналося і рухалося, — кажуть вони. — Ми не хотіли робити дурних, дивакуватих кросівок з виряченими очима або роззявленими ротами. Ми хотіли зберегти більш тонкий характер».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео