«Вчитися торкатися знову»: ролик українського банку розказав про доступність послуг та сервісів для кожного
15 Лют 2024, 12:29

«Вчитися торкатися знову»: ролик українського банку розказав про доступність послуг та сервісів для кожного

Відео Ощадбанку та Visa, розроблене Havas Engage, розповідає про глобальну місію компаній — доступність та відкритість для кожної людини. 

Станом на 1 січня 2021 року в Україні офіційно було зареєстровано 2,7 млн людей з інвалідністю. А на кінець 2023 року цифра вже сягнула 3 мільйонів. Враховуючи війну, потенційна статистика невтішна. Це означає, що зростає важливість питання доступності в усіх сферах життя — у тому числі в секторі банківських сервісів і послуг.

Наприкінці жовтня 2023 року Ощадбанк презентував програму «Моя безбар’єрність», що стала стратегічним продовженням діяльності банку з поступового перетворення власної мережі відділень на абсолютно безбар’єрне та доступне середовище. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одним із векторів розвитку «Моєї безбар’єрності» є комунікаційний, що передбачає створення індивідуальної сервісної моделі для обслуговування людей з інвалідністю. 

У цьому році Ощадбанк відновив системну стратегічну програму по розбудові доступності для кожної людини — від масштабної модернізації відділень до окремої сервісної моделі.
Сергій Грабчак
директор з маркетингу Ощадбанку

Havas Engage обрали поетичну форму відео, в якому можна побачити різних людей у звичайному житті загалом та в користуванні фінансовими послугами зокрема. У 30 секундах та коротких версіях ролику відтворили безбар’єрний та доступний світ, в якому люди користуються всіма можливостями сучасного фінансового буття. Без будь-яких обмежень. 

Війна створила нові виклики, і зйомки ролику не стали виключенням. Через повномасштабне вторгнення режисерка ролику змушена була виїхати за кордон, тож робота відбувалася дистанційно. Але для великої мети не існує бар’єрів. За один знімальний день команда провела зйомку на 8 локаціях і відтворила новий безбар’єрний світ банку.

Також для підтримки кампанії були створені тематичні PR-бокси: 

  • книга «Зі мною все гаразд» — для кращого розуміння себе;
  • запрошення до музею «Третя після опівночі» — для імерсивного знайомства зі світом незрячих людей; 
  • дактильна абетка та реглан із написом жестовою мовою;
  • кахлі-підставки з викарбуваним шрифтом Брайля написом, що розкриває сутність кампанії — «Моя безбар’єрність. Будуємо доступність для кожної людини»;
  • і, власне, абетка Брайля, щоб прочитати напис. 

Розкажіть друзям про новину