Ролик із Ведмедиком Смокі відзначив 80-річчя запобігання лісовим пожежам у США
23 Лют 2024, 11:57

Ролик із Ведмедиком Смокі відзначив 80-річчя запобігання лісовим пожежам у США

Найтриваліша соціальна реклама в Америці відзначає історичну віху новим роликом, який вшановує культурний вплив улюбленого ведмедя.

Лісова служба США та Національна асоціація лісників штатів (NASF) відзначають 80-річний ювілей Ведмедика Смокі, рекламної ікони кампанії із запобігання лісовим пожежам «Only you can prevent wildfires», що є найдовшою соціальною кампанією в історії США.

Вони запустили нову соціальну рекламу «Decades», яку на безоплатній основі створило відзначене нагородами креативне агентство FCB New York, а розповсюджує некомерційна організація Ad Council.

З 1944 року Ведмідь навчає американців, як запобігти лісовим пожежам. Навіть через 80 років його гучний меседж є надзвичайно важливим, адже майже 90% лісових пожеж спричинені людиною.

Ностальгічний ролик запрошує глядачів у подорож у часі, де Смокі навчає відпочивальників, як безпечно насолоджуватися природою — від безпечного розведення багаття до поводження з розпеченим вугіллям. За допомогою цих віньєток ролик демонструє важливість послання ведмедя: «Тільки ви можете запобігти лісовим пожежам».

Менді Скотт, керівниця Національної програми запобігання лісовим пожежам Лісової служби Міністерства сільського господарства США, прокоментувала: «До Смокі та його знакового послання прислухалися незліченна кількость американців протягом багатьох поколінь. «Decades» надає знаковий погляд на те, як це послання виховувало покоління, переглядаючи його важливі уроки щодо запобігання небажаним лісовим пожежам, спричиненим людиною».

Рекламну кампанію було запущено в той час, коли через зміну клімату лісові пожежі загрожують більшій кількості американців, ніж будь-коли раніше. Дослідження журналу Nature Sustainability показує, що понад півмільйона американців зіткнулися з катастрофічними лісовими пожежами з 2000 по 2019 рік.

На щастя, опитування 2023 року показало, наскільки впливовим є послання Ведмедика Смокі на американців. За даними USFS, майже 80% респондентів правильно назвали Ведмедика Смокі на ім’я, дивлячись на його зображення.

Кампанія транслюватиметься на телебаченні, радіо, в друкованій, зовнішній рекламі та на диджитал каналах по всій території США.

Розкажіть друзям про новину