22,13 метра. Саме такої вражаючої довжини досягло меню, надруковане французьким дизайнером Шарлем-Антуаном де Созою на основі пропозицій Uber Eats, які він вручну зібрав під час звичайного обіду.
Концептуальна робота під назвою «MENU DU JOUR» стала спробою осмислити наше ставлення до алгоритмічного надміру, когнітивної втоми та ілюзії вибору.
Під виглядом кулінарного меню ця інсталяція досліджує набагато ширше явище — інформаційне перенасичення. Вона фіксує напругу між обіцяною платформами безмежною доступністю та виснаженням, яке ця безмежність спричиняє.
На перетині видавничої справи, архівування та спекулятивного дизайну таке нестандартне меню створює діалог між концептуальним мистецтвом та диджитал-культурою.
Ця робота нагадала проєкт ізраїльського художника, який представив усі умови та положення соціальних мереж за допомогою семи кольорових аркушів паперу різної довжини, що відповідала обсягам правил користування.