Коли парламент розходиться на літні канікули, а школи закриваються, Вестмінстер отримав повідомлення про відсутність на роботі іншого роду — воно надходило не з вулиць, а з будинків британських неоплачуваних доглядачів.
У партнерстві з Uncommon Creative Studio та організація з підтримки доглядальників Carers Trust було організовано новий протест, який повністю відбувався в Інтернеті і доносив до владних ешелонів суворі повсякденні історії про догляд за людьми.
Оскільки 44% неоплачуваних доглядачів наразі не отримують державної підтримки для відпочинку, кампанія висвітлює реальність, яку часто ігнорують: ці працівники не мають відпусток. Навіть перерви.
Замість того, щоб марширувати до парламенту, доглядальники протестували з постерами зі своїх спалень, віталень і кухонь, заявляючи, що б вони зробили, якби мали трохи вільного часу. Їхні повідомлення — від бажання поспати до перегляду фільму — транслювалися в прямому ефірі на гігантських світлодіодних екранах у Вестмінстері.
Дункан Кларк, креативний директор Uncommon і сам доглядач на півставки, каже, що кампанія «вимагає уваги уряду в час, коли здається, що вся країна відпочиває, крім них».
Депутат Джессіка Браун-Фуллер підняла це питання в парламенті вже через кілька годин, що спонукало міністра охорони здоров’я Веса Стрітінга назвати це «потужним протестом» і «нагадуванням про виклики, з якими стикаються доглядальники».