Rikky Hype презентував «чоловічу» версію провокаційної кампанії на прохання хейтерів
24 Жов 2023, 17:38

Rikky Hype презентував «чоловічу» версію провокаційної кампанії на прохання хейтерів

Український бренд одягу Rikky Hype викликав негативну реакцію у своїх підписників, опублікувавши провокативні фото на сторінці Instagram.

Бренд, який відомий відвертими фото моделей у соцмережах, представив пуховики, які вперше за історію існування бренду увійшли в осінньо-зимово лінійку. Моделі були одягнені лише у білизну та короткі куртки.

Користувачі звинуватили Rikky Hype у сексуалізації та об’єктивації жіночого тіла, оскільки вважають, що реклама верхнього одягу на оголеному тілі є недоречною: «А можна продавати куртки без сексуалізації?», «Сором. Який принижуючий образ для жінки».

А дехто з користувачів поцікавився, чи будуть так рекламуватись чоловічі куртки: «А чоловічі куртки будуть так само прорекламовані? Чи ця *ерня стосується тільки жінок?»

«Працюючи над кампейном до дропу ми не могли уявити, якою бурхливою може бути реакція на нього. мета зйомки — продемонструвати красу і рівність, незалежно від віку, ваги, кольору волосся чи шкіри. кожна людина для нас і в нашому розумінні — унікальна та прекрасна, і через 5 різних моделей ми хотіли б комунікувати це, і продовжувати нормалізувати питання, які є стигматизованими. у висновку розуміємо — роботи зі стигмою ще дуже багато. одна й та сама річ на дівчині з одним типом фігури все ще викликає емоції, відмінні від речі на дівчині з іншим типом зовнішності чи віку». — прокоментував бренд.

У відповідь на бурхливу реакцію коментаторів та «на численні прохання» Rikky Hype вирішив представити свій продукт і на чоловіках, не змінюючи концепцію, проте заявив, що «стрінгами, на превеликий жаль, не здивує».

«Одразу попереджаємо — цей міні-освітній пост опубліковано за згоди чоловіка і на фото ми не переслідуємо сексуалізації чи об’єктивації незалежно від статі. сексуальна об’єктивація — погляд на людину, виключно, як на об’єкт сексуального задоволення. це фото зроблене з особливою увагою на куртки, і не більше». — пояснив Rikky Hype.

Аудиторія бренду поділилась на тих, кому сподобався такий креативний хід, та тих, хто не задоволений тим, що чоловіки лише в шортах.

Наприклад, «Я обурена. Де відсутність трусів?», «Тільки із сексом асоціація, дивлюсь на товар. як на м’ясо» чи «А де чоловіки пишущі про сексуалізацію?».

Розкажіть друзям про новину