«Сталевий кордон», «Лють» та інші: МВС запустило військову рекрутингову кампанію
09 Лют 2023, 10:23

«Сталевий кордон», «Лють» та інші: МВС запустило військову рекрутингову кампанію

МВС України спільно з агентством Taktika працювало над військовою промокампанією «Гвардія Наступу». Її метою є набрати заявки добровольців на вступ до підрозділів Національної гвардії України: бригад «Буревій», «Червона калина», «Кара-Даг», «Рубіж», «Спартан» та «Азов», який розширюють до бригади.

Такі бригади формують лише з високомотивованих добровольців: вони не виконуватимуть тилових завдань, а тренуватимуться та братимуть участь в операціях на передовій.

Для «Гвардії Наступу» агентство робило брендинг, неймінг та комунікацію, яка підкреслювала специфіку кожної бригади. У символізмі логотипу відобразили силу контрнаступу, що переважає тиск ворога. У комунікації підкреслили характер і специфіку кожної бригади. Мета проєкту — зробити якісний крок далі в тому, якою може бути рекрутингова кампанія.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

З моменту запуску кампанії надійшло під 13 000 заявок від добровольців.

Розкажіть друзям про новину