МВС України спільно з агентством Taktika працювало над військовою промокампанією «Гвардія Наступу». Її метою є набрати заявки добровольців на вступ до підрозділів Національної гвардії України: бригад «Буревій», «Червона калина», «Кара-Даг», «Рубіж», «Спартан» та «Азов», який розширюють до бригади.
Такі бригади формують лише з високомотивованих добровольців: вони не виконуватимуть тилових завдань, а тренуватимуться та братимуть участь в операціях на передовій.
Для «Гвардії Наступу» агентство робило брендинг, неймінг та комунікацію, яка підкреслювала специфіку кожної бригади. У символізмі логотипу відобразили силу контрнаступу, що переважає тиск ворога. У комунікації підкреслили характер і специфіку кожної бригади. Мета проєкту — зробити якісний крок далі в тому, якою може бути рекрутингова кампанія.
З моменту запуску кампанії надійшло під 13 000 заявок від добровольців.