«Сталевий кордон», «Лють» та інші: МВС запустило військову рекрутингову кампанію
09 Лют 2023, 10:23

«Сталевий кордон», «Лють» та інші: МВС запустило військову рекрутингову кампанію

МВС України спільно з агентством Taktika працювало над військовою промокампанією «Гвардія Наступу». Її метою є набрати заявки добровольців на вступ до підрозділів Національної гвардії України: бригад «Буревій», «Червона калина», «Кара-Даг», «Рубіж», «Спартан» та «Азов», який розширюють до бригади.

Такі бригади формують лише з високомотивованих добровольців: вони не виконуватимуть тилових завдань, а тренуватимуться та братимуть участь в операціях на передовій.

Для «Гвардії Наступу» агентство робило брендинг, неймінг та комунікацію, яка підкреслювала специфіку кожної бригади. У символізмі логотипу відобразили силу контрнаступу, що переважає тиск ворога. У комунікації підкреслили характер і специфіку кожної бригади. Мета проєкту — зробити якісний крок далі в тому, якою може бути рекрутингова кампанія.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З моменту запуску кампанії надійшло під 13 000 заявок від добровольців.

Розкажіть друзям про новину