Рекламу Land Rover заборонили через перебільшення ефективності технологій
05 Тра 2022, 11:07

Рекламу Land Rover заборонили через перебільшення ефективності технологій

Управління з рекламних стандартів у Великій Британії нещодавно ухвалили рішення, що бренд Land Rover більше не може показувати дві реклами, в яких автомобілі звисають з кручі.

Сцена використовувалася для демонстрації системи оповіщення датчиків паркування транспортного засобу, а в управлінні вважають, що в компанії «перебільшили» ефективність технології.

Цікаво, що рішення про заборону реклами було прийнято після того, як всього два глядачі поскаржилися на те, що реклама може вводити в оману, оскільки вони вважали, що система оповіщення попереджатиме водіїв тільки в тому випадку, якщо позаду транспортного засобу знаходиться об’єкт, а не порожній простір.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тим не менш, Jaguar Land Rover стверджував, що в рекламі автомобілі зображуються, як рухаються заднім ходом до валуна, що могло призвести до спрацьовування датчиків, як це було в сцені, хоча було зазначено, що каміння «не було досить помітним».

У поясненні до рішення Управління з рекламних стандартів заявило, що слоган кампанії «де б ви не опинилися» може змусити глядачів зрозуміти рекламу, ніби автомобілі працюватимуть «в усіх умовах».

Land Rover заявив, що він «дуже розчарований» рішенням заборонити показу реклами у Великобританії, він сказав, що як і раніше буде дотримуватися правил, додавши, що заборона зумовлена тільки двома скаргами.

Розкажіть друзям про новину