Рекламу Land Rover заборонили через перебільшення ефективності технологій
05 Тра 2022, 11:07

Рекламу Land Rover заборонили через перебільшення ефективності технологій

Управління з рекламних стандартів у Великій Британії нещодавно ухвалили рішення, що бренд Land Rover більше не може показувати дві реклами, в яких автомобілі звисають з кручі.

Сцена використовувалася для демонстрації системи оповіщення датчиків паркування транспортного засобу, а в управлінні вважають, що в компанії «перебільшили» ефективність технології.

Цікаво, що рішення про заборону реклами було прийнято після того, як всього два глядачі поскаржилися на те, що реклама може вводити в оману, оскільки вони вважали, що система оповіщення попереджатиме водіїв тільки в тому випадку, якщо позаду транспортного засобу знаходиться об’єкт, а не порожній простір.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Тим не менш, Jaguar Land Rover стверджував, що в рекламі автомобілі зображуються, як рухаються заднім ходом до валуна, що могло призвести до спрацьовування датчиків, як це було в сцені, хоча було зазначено, що каміння «не було досить помітним».

У поясненні до рішення Управління з рекламних стандартів заявило, що слоган кампанії «де б ви не опинилися» може змусити глядачів зрозуміти рекламу, ніби автомобілі працюватимуть «в усіх умовах».

Land Rover заявив, що він «дуже розчарований» рішенням заборонити показу реклами у Великобританії, він сказав, що як і раніше буде дотримуватися правил, додавши, що заборона зумовлена тільки двома скаргами.

Розкажіть друзям про новину