Управління з рекламних стандартів у Великій Британії нещодавно ухвалили рішення, що бренд Land Rover більше не може показувати дві реклами, в яких автомобілі звисають з кручі.
Сцена використовувалася для демонстрації системи оповіщення датчиків паркування транспортного засобу, а в управлінні вважають, що в компанії «перебільшили» ефективність технології.
Цікаво, що рішення про заборону реклами було прийнято після того, як всього два глядачі поскаржилися на те, що реклама може вводити в оману, оскільки вони вважали, що система оповіщення попереджатиме водіїв тільки в тому випадку, якщо позаду транспортного засобу знаходиться об’єкт, а не порожній простір.
Тим не менш, Jaguar Land Rover стверджував, що в рекламі автомобілі зображуються, як рухаються заднім ходом до валуна, що могло призвести до спрацьовування датчиків, як це було в сцені, хоча було зазначено, що каміння «не було досить помітним».
У поясненні до рішення Управління з рекламних стандартів заявило, що слоган кампанії «де б ви не опинилися» може змусити глядачів зрозуміти рекламу, ніби автомобілі працюватимуть «в усіх умовах».
Land Rover заявив, що він «дуже розчарований» рішенням заборонити показу реклами у Великобританії, він сказав, що як і раніше буде дотримуватися правил, додавши, що заборона зумовлена тільки двома скаргами.