Постер виробника віскі Jack Daniel’s з написом «Коротші дні означають, що ми можемо перейти до кращої частини» був заборонений Асоціацією рекламних стандартів (ASA) як такий, що пропагує безвідповідальне вживання алкоголю.
На зимовому тематичному постері, який був розміщений у лондонському метро в листопаді, була зображена група друзів, які сиділи за столом і наливали віскі та міксер в одну склянку, у той час як інші тримали в руках склянки з напоєм.
Заявник стверджував, що постер є безвідповідальним, оскільки має на увазі, що алкоголь повинен бути пріоритетом у житті, водночас заохочуючи до нерозумної поведінки, наприклад, вживання алкоголю на початку дня.
На свій захист компанія Jack Daniel’s зазначила, що реклама демонструє соціальну подію в колі друзів, а зображені на ній напої не є безвідповідальним або надмірним.
Компанія також заявила, що текст «Пам’ятай про хороші моменти. Будь ласка, пийте відповідально» мав на меті поінформувати споживачів про важливість відповідального споживання алкоголю.
Однак ASA стверджувала, що текст на постері означає, що коротші дні означають, що споживачі можуть «перейти» до тієї частини дня, коли вживання алкоголю є соціально прийнятним.
ASA постановила, що той факт, що реклама закликає людей починати пити раніше, може розглядатися як заохочення до вживання більшої кількості алкоголю, ніж вони зазвичай п’ють.
Нещодавно ASA випустила низку рекомендацій, у яких висвітлюється інформація про маркетинг безалкогольних напоїв, який, за її словами, часто дуже схожий на маркетинг схожих на вигляд алкогольних напоїв.
Шотландія розглядає можливість заборони реклами алкоголю, а британські рекомендації включають заходи, спрямовані на боротьбу з рекламою алкоголю серед дітей.