У відповідь на новину цього тижня про те, що компанія Meta відмовляється від незалежних фактчекерів у Facebook та Instagram, британський телеканал Channel 4 розмістив партизанську рекламу біля лондонської штаб-квартири компанії.
Він припаркував фургон перед офісом Meta, на якому був розміщений диджитал-білборд з написом: «We Fact Check the Zuck Out of Our News». Channel 4 також запустить рекламну кампанію в друкованому вигляді та розмістить її на своїх каналах, що належать Meta.

Марк Цукерберг оголосив, що платформи, які належать Meta, тепер використовуватимуть нотатки спільноти, подібні до X, де користувачі перевіряють достовірність інформації.
Директорка з маркетингу Channel4 Кеті Джексон сказала: «Любите факти? Ми теж. І зараз довіра є більш важливою, ніж будь-коли. Правда будує довіру — і для наших глядачів, і для нашого бренду, і для наших рекламодавців, і для наших людей — ми вважаємо, що про це варто нагадувати».
Ідею розробила власна креативна команда Channel4.