Рекламні агенції Havas Lynx та Lightfarm Studios представили проєкт «Tumour Mapping», який сфокусувався на трьох видах пухлин: раку яєчників, простати та молочної залози.
Технологія базується на геномному картуванні — аналізі ДНК пацієнтів, щоб зрозуміти їхню схильність до розвитку цих типів пухлин. Коли у пацієнтів діагностують рак яєчників або простати, лікарям доводиться приймати кілька рішень щодо їх лікування на критичних стадіях хвороби.
Маючи якомога більше інформації про хворобу пацієнта за допомогою тестування біомаркерів, можна оптимізувати ці рішення. Так само, як карта розповідає про ландшафт, тест на біомаркери розповідає про пухлину.
Кожна серія фотографій присвячена кожному з цих типів раку. Оскільки це картографічна технологія, ідея полягає у використанні топографічних карт для ілюстрації процесу. Нерівності місцевості представляють аномалії, кульмінацією яких є каньйони, що є корінням проблеми.
У відео кожна карта починається з того, що на папері малюють лінії, а потім повільно вибудовується рельєф, відкриваючи нерівності місцевості та каньйони.