Поліна Толмачова стала директоркою з маркетингу ICTV
17 Жов 2023, 11:35

Поліна Толмачова стала директоркою з маркетингу ICTV

До команди маркетингу Starlight Media долучилась Поліна Толмачова. Одна з головних експерток українського медіаринку буде опікуватись брендом ICTV.

Бренд ICTV — один з найсильніших в історії національного телебачення. Лідером з теледивлення він увійшов в марафон «Єдині Новини», щоб бути поруч з країною щохвилини і доводити на практиці — «Разом краще». Він же знайшов відображення і в новій кнопці, що стала джерелом підтримки, гумору та емоційного прихистку для мільйонів глядачів. Для нас дуже важливо, що розвитком цього бренду з командою відтепер займатиметься Поліна — її експертиза, досвід та бачення беззаперечно дадуть нової сили та стратегічного розвитку цьому зірковому бренду.
Олена Мартинова
маркетинг-директорка медіагрупи Starlight Media

Нова очільниця маркетингової команди ICTV має більше 20 років досвіду роботи у медіа. До роботи в Starlight Media Поліна Толмачова 9 років займала посаду директорки з маркетингу та PR у FILM.UA Group. З 16 жовтня вона офіційно долучилась до маркетингу медіагрупи Starlight Media. 

Телебачення зараз у всьому світі проживає історичний революційний період — змінюються шляхи дистрибуції контенту та схеми його монетизації. Змінюються звички та потреби глядача. Але незмінним залишається довічна потреба людей в історіях та героях, з якими вони зможуть співвіднести свій досвід. Українське телебачення зараз переживає ще більш історичний момент: воно має відбудуватися, знайти свій власний шлях в нових умовах  та допомогти глядачам впоратися з випробуваннями. Роль медіа у війні, їхній внесок у перемогу дуже важливий.  Я щаслива тепер бути частиною цього процесу.  Бренд ICTV — один з найпотужніших в українському медіапросторі, мені близькі його місія та цінності. Я рада пропозиції стати членом команди каналу та спрямувати свій досвід та знання на розширення його аудиторії.
Поліна Толмачова
маркетинг-директорка ICTV

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину