Мережа ресторанів Burger King прагне привернути увагу любителів бургерів по всій Великобританії за допомогою нової бренд-платформи «Foodfillment».
Створена лондонським агентством BBH та вироблена власною креативною продакшн-студією Black Sheep Studios, кампанія «Foodfillment» підкреслила незмінну прихильність Burger King до надання своїм клієнтам можливості втамувати голод.
Кампанія, що складається з трьох кумедних роликів, буде розміщена на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо та в магазинах, підкреслюючи «тепле розмите відчуття» після завершення трапези в Burger King.
«Зрештою, їжа — це все про задоволення. Але задоволення — це більше, ніж просто відчуття ситості, — каже директорка з маркетингу Burger King UK Кеті Еванс. — Це стосується справжньої якості їжі, смачних інгредієнтів та оптимального співвідношення ціни та якості. Ми раді запустити «Foodfillment», нову бренд-платформу, яка, на нашу думку, ідеально передає це відчуття максимального задоволення».
Ролики показали, як деякі з найрадісніших моментів життя просто не можуть зрівнятися із задоволенням, яке може забезпечити Burger King.