Перший поцілунок чи бургер: ролики Burger King розповіли про найкраще відчуття у житті
09 Кві 2024, 10:40

Перший поцілунок чи бургер: ролики Burger King розповіли про найкраще відчуття у житті

Мережа ресторанів Burger King прагне привернути увагу любителів бургерів по всій Великобританії за допомогою нової бренд-платформи «Foodfillment».

Створена лондонським агентством BBH та вироблена власною креативною продакшн-студією Black Sheep Studios, кампанія «Foodfillment» підкреслила незмінну прихильність Burger King до надання своїм клієнтам можливості втамувати голод.

Кампанія, що складається з трьох кумедних роликів, буде розміщена на телебаченні, зовнішній рекламі, радіо та в магазинах, підкреслюючи «тепле розмите відчуття» після завершення трапези в Burger King.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Зрештою, їжа — це все про задоволення. Але задоволення — це більше, ніж просто відчуття ситості, — каже директорка з маркетингу Burger King UK Кеті Еванс. — Це стосується справжньої якості їжі, смачних інгредієнтів та оптимального співвідношення ціни та якості. Ми раді запустити «Foodfillment», нову бренд-платформу, яка, на нашу думку, ідеально передає це відчуття максимального задоволення».

Ролики показали, як деякі з найрадісніших моментів життя просто не можуть зрівнятися із задоволенням, яке може забезпечити Burger King.

Розкажіть друзям про новину