Spotify порівняв пошук нової аудіокниги з відкриттям нової улюбленої пісні
29 Лип 2025, 10:18

Spotify порівняв пошук нової аудіокниги з відкриттям нової улюбленої пісні

Spotify хоче, щоб користувачі сприймали аудіокниги з такою ж пристрастю та захопленням, як і музику.

Нова кампанія стримінгового сервісу рекламує широкий вибір аудіокниг і порівнює відкриття нової книги з унікальним задоволенням від пошуку музичного виконавця або пісні.

У рекламі представлені популярні назви книг, що має на меті створити ажіотаж навколо аудіокниг, який би не поступався літнім вірусним трекам. У кампанії представлені такі назви, як останній трилер Стівена Кінга «Never Flinch» та улюблені бестселери #BookTok, такі як «Atmosphere» Тейлор Дженкінс Рейд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Як і в попередніх рекламних кампаніях Spotify, бренд використовує музичну лексику, яскраві зображення та персоналізовані інсайти, щоб відобразити аудиторію в роботі.

Spotify також створив центр плейлистів аудіокниг, який включає назви, представлені в торішньому списку найкращих аудіокниг Spotify Wrapped, а також нові випуски.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео