Spotify хоче, щоб користувачі сприймали аудіокниги з такою ж пристрастю та захопленням, як і музику.
Нова кампанія стримінгового сервісу рекламує широкий вибір аудіокниг і порівнює відкриття нової книги з унікальним задоволенням від пошуку музичного виконавця або пісні.
У рекламі представлені популярні назви книг, що має на меті створити ажіотаж навколо аудіокниг, який би не поступався літнім вірусним трекам. У кампанії представлені такі назви, як останній трилер Стівена Кінга «Never Flinch» та улюблені бестселери #BookTok, такі як «Atmosphere» Тейлор Дженкінс Рейд.
Як і в попередніх рекламних кампаніях Spotify, бренд використовує музичну лексику, яскраві зображення та персоналізовані інсайти, щоб відобразити аудиторію в роботі.
Spotify також створив центр плейлистів аудіокниг, який включає назви, представлені в торішньому списку найкращих аудіокниг Spotify Wrapped, а також нові випуски.