До свого 20-річчя ДТЕК об’єднав українські лавмарк-бренди — АТБ, Нова пошта, ПУМБ, Uklon, Дія, Київстар, «Сільпо», Епіцентр, Укрпошта, COMFY, Дарниця, Ajax Systems.
У межах кампанії на білбордах по всій країні з’явилися реальні герої — водії, інкасатори, касири, поштарі, рятувальники, кур’єри та менеджери. Люди, на яких щодня тримається Україна. Кожен бренд доповнив історію зображенням із власними меседжами. Та усі повідомлення складаються в єдину ідею: світло — це не лише про енергію. Це про людей, які тримають країну.
ПУМБ — ровесник незалежної України, який стійкий попри будь-які кризи. Сьогодні банк став частиною життя для понад 2 мільйонів клієнтів, надаючи вигідні фінансові послуги та підтримуючі країну у найважчі часи, як соціально-відповідальний бізнес.
У своїй комунікації, у рамках унікальної кампанії ДТЕК, ПУМБ підкреслює: справжня сила бренду — це його працівники. Банк дякує всім 7000 своїм працівникам, які забезпечують стійкість та роботу ПУМБ в усіх куточках Україні. Тим, хто кредитує бізнес, аби він міг працювати, тим, хто уважно вислухає та все пояснить. Людям, хто швидко перерахує гроші чи доставить готівку.