IKEA перетворила розмови людей уві сні на відгуки про свої матраци
28 Лип 2025, 15:03

IKEA перетворила розмови людей уві сні на відгуки про свої матраци

Сонний говір — офіційно відомий як сомнілоквія — зазвичай є безглуздим белькотінням. Але IKEA Canada перетворила це на огляди матраців у веселій кампанії від Rethink.

Агентство нещодавно розробило унікальний соціальний експеримент у магазині в Торонто, запросивши людей, які насправді говорять уві сні, переночувати на матрацах IKEA, записуючи їхні несвідомі бурмотіння і перетворюючи їх на огляди продуктів.

Кампанія під назвою «Sleep Talk Reviews» показала учасників, які дрімали в спеціально оформленій спальні виставкового залу, обладнаній затишним декором і двома моделями матраців IKEA — Åkrehamn і Vågstranda. Протягом двох ночей приховані мікрофони та камери записали понад 90 годин відео, зафіксувавши все — від бурмотіння до хропіння. Ідея полягала в тому, що мимовільні слова, вимовлені під час сну, можуть бути нефільтрованим, автентичним доказом глибокого, комфортного сну.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Отримані записи будуть представлені в різних засобах масової інформації. Розмови уві сні з’являться на Spotify, радіо та інших платформах, пропонуючи незвичайний, несподіваний поворот у маркетингу матраців, що підкріплює обіцянку IKEA про якісний відпочинок за доступною ціною.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео