Молоді люди (всі молоді люди) роблять свою індивідуальність релігією. Але бути в курсі «того, що зараз в моді» теж важливо. А в моді завжди те, що роблять всі інші. Це оксиморон, якого молодь не бачить, доки на це не вкажуть.
Саме це і робить кампанія Samsung. Вона позиціонує телефони Samsung Galaxy Z Flip7 як «не такі, як усі». Але вона також робить ці телефони аутсайдерами. Телефонами, якими «ніхто» не користується.
Кампанія запитує покоління Z, чому вони мають такі самі телефони, як усі інші. Ролики дотепні, використовують метафору тримання за руки, щоб показати, що вони прив’язані до одного й того самого, і надають кампанії магнітну силу, яка приваблює їх.
За словами агентства Tribal і Samsung, кампанія позиціонує Samsung як бренд для тих, хто хоче виділитися і «перевернути» свою точку зору, визнаючи реальну тривогу, пов’язану зі зміною, але переосмислюючи її як щось захоплююче і святкове для покоління, яке любить бути іншим.
«Справжня сміливість цієї кампанії полягає в тому, що вона не каже аудиторії, що думати — вона починає історію, а закінчувати її залишає вам, — заявив Гайден Керр, виконавчий креативний директор Tribal. — Вона дозволяє аудиторії дійти власних висновків, а це єдиний спосіб змусити клієнтів переосмислити свій вибір телефону».