Світлана Павелецька: зміна піар-етики та криза підходів у комунікаціях
29 Лип 2025, 12:00
PR

Світлана Павелецька: зміна піар-етики та криза підходів у комунікаціях

У новому епізоді подкасту «Не під запис»Світлана Павелецька, підприємиця, комунікаційниця, співзасновниця агенції KSN, видавництва «Книголав», adult-бутика N’JOY. У розмові з ведучими — Олександрою Погорілою та Анею Давиденко — Світлана розповіла про зміну поколінь у професії, як перейшла від піару до підприємництва, про хейт, цінності і власну позицію. Цей епізод — про те, як піар-етика змінюється залежно від бюджету, чому молоді фахівці часто плутають покликання з зоною комфорту, і чому політика дуже лицемірна і нещира сфера. 

Про професію піарника Світлана говорить таке:

«Є професії, де є графік. Бухгалтерія, наприклад. А є професії, де нема графіка. Комунікації — одна з таких. Тому, коли на співбесіді людина одразу заявляє, що працює тільки до шостої і не бере слухавку на вихідних, я розумію, що вона помилилась із професією. Бо кризи відбуваються, коли завгодно, а не по графіках». 

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Світлана чесно визнає: сьогодні в комунікаціях криза не лише кадрів, а й підходів. Частина молоді приходить у професію одразу з університету, з запитом на комфорт і водночас очікує $3,000 уже на старті. 

«Молоді треба бути більш дисциплінованими і розуміти, що для багатьох (і для мене теж) найбільша цінність — це свобода, але задля того, щоб до свободи прийти, треба дуже багато працювати по-різному».

Одна з найцікавіших тем в епізоді — це розповіді Світлани про кейси зіткнення з хейтом у публічному полі, у бізнесі, та в політичному просторі. Наприклад, вона розповіла, як люди розкритикували її позицію бути антифеміністкою та «жінка має бути жіночною», що вона «проти тренду на прийняття екстра плюс-сайзів». Також критикували й те, що вона з партнером ходять у домі босими… 

Павелецька ділиться особистим досвідом роботи у «1+1» (де під її керівництвом були 160+ людей), згадує, як по 3 дзвінки на годину могли бути «в п’ятницю ввечері», і пояснює, чому більше не хоче повертатись до такого ритму, навіть у власній агенції. Бо в якийсь момент комунікації для неї «стали не джерелом натхнення, а джерелом доходу». Що ж до особистого бренду, то думку Світлани це не обов’язковий інструмент, але якщо вже берешся — потрібно грати у довгу: «Я впевнена, що це не потрібно всім, але якщо це робити — то робити на повну, а не трішечки».

Епізод дасть кілька цінних інсайтів для комунікаційників — від особистого досвіду «як пережити хейт» до порад «як не втратити драйв у професії». А якщо слухати подкаст дуже уважно, можна дізнатись промокод на знижку у «Книголав».

Слухайте новий епізод подкасту «Не під запис» на всіх платформах: Spotify, Apple Podcasts, YouTube, Deezer.

MMR — офіційний медіапартнер сезону.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео