Пандемія COVID-19, а потім і війна буквально розірвали соціальні зв’язки між людьми.
Перед «Хенкель» в Україні, як і перед багатьма іншими компаніями, постав виклик: як підтримувати соціальну та професійну взаємодію між колегами та компанією, як продовжити освітній процес, що має бути безперервним, як залучити колег до корпоративного порядку денного, як допомогти позбутися почуття дискомфорту та відірваності.
Слід було знайти рішення для неформального й одночасно корисного спілкування, навчання, підтримки прямої взаємодії між співробітниками, керівниками бізнес-підрозділів і керівництвом компанії. Команда потребувала простору для обміну інформацією про життя та досягнення компанії, підрозділів, брендів і колег, а також прагнула ділитися професійними порадами та знахідками для особистої ефективності та взаємної підтримки.
Колеги потребували повернення до звичної корпоративної екосистеми соціальних зв’язків.
Формат напівформальних онлайнових зустрічей у ранковий час сам собою визначив назву проєкту — «Ранкова кава». Тут знаходили доречний час і віртуальний простір для розмов про побут і work-life-balance, для зустрічей із топменеджментом і керівниками бізнес-підрозділів.
Хедлайнерами зустрічей були і президент компанії, і керівники бізнес-напрямків, а також колеги із виробничих і R&D-підрозділів. Зірковими гостями проєкту ставали друзі та партнери компанії: модельєр Андре Тан, титулований креативник Влад Войцеховський, експерт з догляду за волоссям Влад Забора та багато інших. Завдяки таким онлайн-зустрічам колеги із різних підрозділів знайомилися ближче, що дуже важливо для компанії.
Повномасштабне вторгнення не зупинило проєкт, а надало йому нової популярності — до «Ранкової кави» почали приєднуватися колеги, котрі раніше не брали участі. З’явилися нові теми про резильєнтність та асертивність, історію України, економічні та ринкові прогнози від аналітиків, інфогігієну та лідерів думок, соціальні медіа, AI.
Родзинкою заходів стали невеликі заохочувальні призи від компанії та пам’ятні і корисні подарунки від зіркових гостей проєкту за найактивнішу участь і найцікавіші запитання.
Проєкт «Ранкова кава» — органічна складова екосистеми внутрішніх комунікацій компанії разом із регулярними заходами прямого спілкування співробітників із керівниками українського бізнесу Henkel «President meet up»: тут кожен дізнається з перших вуст про стан справ у компанії, її плани та досягнення, може поставити свої запитання.
Війна не зупинила проєкт «Ранкова кава», а зробила його ще більш цінним, адже зараз співробітників часто розділяє не лише соціальна, але й географічна відстань і кордони. Вимушена еміграція та релокація до безпечних місць підсили запит на таке спілкування. Завдяки цим зустрічам вдається підтримувати ментальне здоров’я, особисту та професійну продуктивність, співробітники компанії мають постійний особистий контакт із колегами та керівниками. За ранковою кавою колеги знаходять новий досвід і мотивацію, мають змогу ділитися думками й порадами або отримати їх від наставників.
Український бізнес Henkel став новатором для колег у всьому світі: глобальна компанія оцінила інноваційність проєкту, тож формат зустрічей «Ранкова кава» завдяки своїй продуктивності та користі був масштабований на ринки інших країн.