Omnicom виходить з російського ринку
18 Бер 2022, 11:08

Omnicom виходить з російського ринку

Міжнародний рекламно-комунікаційний холдинг Omnicom виходить з російського ринку і працює над передачею всіх своїх інвестиційних активів. До нього належать медійні та креативні агентства OMD OM Group, Media Direction Group, BBDO Group, DDB Russia, TBWA Russia Group.

«Ми плануємо забезпечити безперервність надання послуг нашим клієнтам дотримуючись при цьому трудових прав співробітників компанії, частина з яких працюють в Omnicom десятки років. Розраховуємо фіналізувати деталі найближчим часом. Оскільки в Україні триває війна та гуманітарна криза, пріоритетом номер один залишається безпека та добробут наших українських колег (понад 200 осіб) та їхніх родин. Ми постійно на зв’язку з керівниками наших українських агентств і підтримуємо колег найнеобхіднішою гуманітарною допомогою, допомагаємо з логістикою, житлом, візами та робочими документами, надаємо послуги перекладу, підтримку при передислокації, продукти та медичну допомогу. Думками ми завжди з нашими українськими колегами».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину