Одноразові бренди та рівні умови гри: песимістичні та оптимістичні прогнози для реклами на 2025 рік
27 Січ 2025, 14:12

Одноразові бренди та рівні умови гри: песимістичні та оптимістичні прогнози для реклами на 2025 рік

Італійський комуніст Антоніо Грамші, можливо, не є очевидною відправною точкою, коли потрібно говорити про маркетингові тенденції 2025 року, але у нього є кілька влучних висловлювань, які є актуальними і сьогодні: Одна з них — його класична: «Інтелект робить мене песимістом, але моя воля робить мене оптимістом».

Стратегічний директор агентства Isobel Джеймс Епплбі представив кілька прогнозів на 2025 рік для рекламної індустрії, виклавши найкращі та найгірші сценарії розвитку подій.

Песимізм №1: напівкерований занепад старих брендів

Пройдіться супермаркетом, ритейл-парком або навіть погортайте Instagram, і ви помітите, як часто певні бренди викликають у вас ностальгію — але в поганому сенсі… Це живі мерці, які торгують зусиллями з побудови брендів минулого, але насолоджуйтеся ними, поки можете, оскільки вони не протримаються довго.

Песимізм №2: зростання одноразових брендів

У міру того, як споживчий ажіотаж потрапляє під владу улюблених алгоритмів, все більше брендів будуть створюватися і зникати протягом коротких циклів. Інфлюенсери мають найкращу позицію для того, щоб швидко помітити та використати цей потенціал.

Песимізм №3: «slip slop slap»-контент

Ніколи ще не було так легко створювати контент, який оточує бренд, особливо якщо не надто хвилює якість. Це створює небезпечне середовище для будь-якого бренду, який вважав, що «достатньо добре» буде достатньо добре.

Оптимізм №1: гарний час, щоб бути великим

Будь-який бренд, який увійде в цю фазу турбулентності з міцним фундаментом, отримає вигоду від хаосу. Споживачі не люблять змін, тому сильні бренди-маяки з чіткою і простою ідеєю, якої вони змогли дотримуватися в довгостроковій перспективі, пожинатимуть плоди руйнування.

Оптимізм №2: ще не пізно

У 2024 році компанія Nike зробила перезавантаження, відійшовши від цифрової експансії, щоб перефокусуватися на своїй основній ідентичності бренду. Це був майстер-клас з корекції курсу, але не тільки гіганти можуть адаптуватися і процвітати, повертаючись до своєї сутності. Для брендів, які готові діяти рішуче, ніколи не пізно отримати вигоду.

Оптимізм №3: рівні умови гри

У 2025 році з’являться нові гнучкі бренди, вільні від застарілого багажу та готові знайти відгук у сучасних споживачів. З автентичною місією, яка рухає все вперед, ніколи не було кращого часу для сміливих новачків, щоб скористатися моментом, тому що…

Це все питання перспективи. 2025 рік кине виклик брендам, але він також винагородить безстрашних, які мають ясність, мету та сміливість створити новий світ з хаосу.

Розкажіть друзям про новину