Департамент інновацій R&D «Нової пошти», що займається розробкою нових рішень з метою оптимізації процесів та витрат, раз на рік проводить DemoDay, де презентує вищому керівництву свої пілотні проєкти, а саме: інновації у маркетингу, продажах, обслуговуванні клієнтів, митно-брокерських послугах та сортувальній і транспортній логістиці.
Видання LIGA.net зазирнуло до цього внутрішнього процесу та познайомилося з новими рішеннями, що вже готові до масштабування в компанії.
До майбутніх оновлень компанії входить роботизована система збору замовлень та масштабування роботизації, відстежування тари та створення тари нового зразка. Крім того, планують запустити новий вид мобільного відділення «Капсула часу» та пристрої «коробкомати» для автоматизації продажу пакування.
Усі представлені розробки ще не втілені в життя, але перебувають на різних етапах тестування та пілотування.
Видання зазначає, що «Нова пошта» дозволить створювати експрес-накладну голосом у відділеннях на оновлених терміналах самообслуговування. Для того, щоб нею скористатись, потрібно прочитати певний скрипт на екрані. Така послуга має зробити процес самостійної відправки посилки швидшим та простішим.
Інтерфейс та функціонал терміналу буде схожим на той, який користувачі бачать у мобільному застосунку. За допомогою нього можна буде в пару кліків оформити посилку, оплатити та видрукувати маркування.
Зараз у відділеннях «Нової пошти» вже працюють зони самообслуговування, де можна самостійно запакувати відправлення, видрукувати маркування та залишити посилку.