New Balance представив перші кросівки серії 99x, розроблені та виготовлені на британській фабриці. Остання версія 991v2 оновила фірмовий дизайн, який став хітом в Італії на початку 2000-х років.
Тоді споживачі на півночі Мілану почали носити 991v1 для стилю, а не для бігу, і цей тренд поширився на схід до таких міст, як Флоренція та Болонья, де ентузіасти, такі як Массімо Боттура, всесвітньо відомий шеф-кухар із зіркою Мішлен та власник понад 100 пар New Balance, почали носити кросівки з одягом преміум-класу.
Сильна культура виробництва взуття в Італії сприяла тому, що модель 991v1 знайшла відгук саме там, зокрема, завдяки якості та напису «Made», який зачепив місцевих споживачів. Фабрика бренду у Флімбі продовжила випускати одні з найулюбленіших моделей New Balance і є домом для давніх співробітників фабрики, де на виробничій лінії працюють цілі покоління сімей.
Рекламний ролик використав ностальгію і показав подорож пари кросівок 991v2 з фабрики у Флімбі до Массімо Боттури, який живе у Мілані.
Сем Пірс, креативний дизайнер New Balance «Made in UK», розповів: «Мало яке взуття мало такий культурний вплив, як 991 у Європі, від естетів до наших партнерів в індустрії, ця модель залишається вершиною стилю в усьому регіоні з моменту її випуску в 2001 році. Тепер, більш ніж через 20 років, коли модель, можливо, є найсильнішою, ми відчули, що настав час прийняти виклик і оновити її.
«Еволюція, а не революція» — це перше, що я записав, коли уявляв собі цей бриф, так само, як і оновлення усталеної лінійки автомобілів, серія 99х вимагає подібного методичного підходу. Важливо зберігати симпатію до дизайну, водночас визначаючи, які функції слід оновити. Здебільшого це гра на рівновагу, балансування між новим і звичним, щоб не втратити з поля зору культову ДНК.
Модель 991v2 втілює інновації та традиції, об’єднуючи всі ці визначальні елементи разом, щоб створити майбутню класику».