Nike розпочав партнерство з Epic Games, увійшовши у Fortnite
21 Чер 2023, 13:48

Nike розпочав партнерство з Epic Games, увійшовши у Fortnite

Nike робить ще один крок у світ ігор, запускаючи «Airphoria», новий брендовий досвід, розміщений у грі Fortnite. Гігант спортивного одягу оголосив, що «перший у своєму роді імерсивний ігровий досвід» розпочинає «багаторічне партнерство з творцем Fortnite Epic Games».

Ігрові кадри нового досвіду «Airphoria» показують віртуальне місто, естетика якого була змодельована за зразком культового взуття Nike Air Max. Відвідувачі повинні будуть забрати п’ять Граалів Air Max у лиходія на ім’я Maxxed Out Max, оснащеного дроном.

Новий досвід Nike для Fortnite був створений за допомогою Unreal Editor for Fortnite (UEFN), застосунку, розробленого Epic Games, який дозволяє приватним особам і брендам створювати і публікувати свій власний досвід безпосередньо в Fortnite.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Airphoria» представляє новий, захоплюючий досвід для Nike, оскільки вона посилює свої зусилля в ігрових і віртуальних продуктах, – сказав Рон Фаріс, віце-президент і генеральний директор Nike Virtual Studios, – Оскільки діджитал і фізичний світи стають більш безшовними в продуктах і враженнях, які ми пропонуємо, ми завжди шукаємо автентичні способи поглибити наш зв’язок з фанатами, розширити точки доступу до Nike в нашій діджитал екосистемі і надихнути на любов до спорту і гри. Більше того, Nike є одним з перших брендів, який використав Unreal Editor для Fortnite від Epic Games для створення Airphoria, прокладаючи шлях до подальшого партнерства, яке відкриє майбутнє ігор».

Вперше про своє нове «остаточне полювання на кросівки» та співпрацю з Epic Games компанія Nike повідомила в офіційному твіті в п’ятницю.

Це не перший набіг Nike на ігровий сектор. У листопаді 2021 року бренд запустив Nikeverse – віртуальний досвід, розміщений у Roblox, де відвідувачі можуть приміряти віртуальні кросівки, грати в ігри тощо. У Nike стверджують, що близько семи мільйонів людей відвідали Nikeverse протягом перших п’яти місяців після запуску.

Розкажіть друзям про новину