Агенція Wieden+Kennedy Shanghai створила чарівний світ для зимової колекції Nike.
Це домівка для відданої команди ексцентричних дослідників, одержимих теплом, які проводять тести колекції та впиваються своїми науковими досягненнями, коли одяг проходить всі випробування.
Рекламний ролик Nike «World of Warmth» — це не просто фантазія. Насправді, це демонстрація продукту, замаскована під розвагу. Кожна частина фільму натхненна певним атрибутом куртки і пропонує детальну демонстрацію характеристик, включаючи тепло, повітропроникність, водонепроникність і легкість, а кульмінацією є справжня демонстрація продукту. Незвичайний музичний супровід підкреслює вражаючу незвичність фільму.
Повна кампанія охоплює кінотеатри, зовнішню рекламу та цифрові канали, що працюють у Китаї.
Чжун Хоу, креативний директор Wieden+Kennedy Shanghai, зазначив: «Щоб по-справжньому протестувати найтепліші продукти, нам довелося створити цілий світ холоду, а в ньому — інноваторів, які одержимі теплом. Створення тестів і побудова цього світу були таким веселим і креативним процесом».
Асоційована креативна директорка Wieden+Kennedy Shanghai Рубі Лі додала: «Щоб доповнити чарівні візуальні ефекти фільму, нам потрібно було додати щось додаткове для слуху. Щось просте, але вигадливе, як «Dibby-Dibby!», що допоможе задати привабливий тон фільму».