Нова реклама австралійського банку Bankwest «Bear Meets Eagle On Fire» показує, що ви можете зробити зі своїм часом, заощадженим завдяки спрощенню банківських операцій.
Bankwest запустив тріо несподіваних рекламних роликів, які показують різні способи зайнятості людей, які відмовилися від банківського обслуговування, що забирає багато часу.
Режисер Стів Ейсон створив унікальних персонажів: від сироненависника, який займається боксом, експериментальним мистецтвом перформансу та «лупцюванням речей», до неправдоподібного офісного авторитета, який захоплюється пташиним свистом і має пристрасть до Тома Селлека. Цікава музика та голос за кадром, схожий на штучний інтелект, допомагають надати рекламі химерної тональності.
Кампанія використовує той самий грайливий підхід, що й реклама Monzo у Великій Британії, демонструючи відхід від набридлих способів говорити про гроші на користь гумору та розваг.
До роликів Bankwest приєдналася низка зовнішньої реклами, що візуалізує різні способи, як люди можуть розподіляти свій час тепер, коли у них так багато вільного часу.
«Правда в тому, що є багато речей, якими ми б хотіли займатися замість банківської справи, і висвітлення всіх знайомих, випадкових та особливих речей, якими ми могли б займатися, якби банківська справа відійшла на другий план, є настільки ж цікавим, наскільки й нескінченним», — говорить головний виконавчий директор агентства Міка Вокер.