Бренд снеків Smith’s об’єднався з Netflix, щоб розробити три лімітовані смаки, натхненних фільмом «Бунтівний місяць» — «Double Crunch Planet Daggus Spicy Chicken Skewers», «Veldt Farmhouse Cheese Bread», а також «Motherworld Feast Roast Beef Garlic and Herb».
У рамках запуску чипсів також була представлена кампанія «Smith’s Spud Surveillance», розроблена агенцією Special, яка закликає австралійських любителів снеків врятувати картопляні ферми Smith’s від підступного Материнського світу.
Користувачів заохочують приєднатись до місії «Бунтівного місяця» у ролі захисників чипсів і стати активними учасниками міжгалактичного всесвіту фільму.
Кожна гейміфікована реклама та пряма трансляція в TikTok, Twitch і Facebook спрямовує користувачів на мікросайт Spud Hub, де вони можуть повідомляти про напади кораблів Материнського світу на картопляні ферми Smith’s, перевіряти таблицю лідерів, обмінювати свою «чипсову зарплату» на справжні чипси та вигравати призи.
Вандіта Панді, директорка з маркетингу закусок і напоїв PepsiCo в Австралії та Новій Зеландії, сказала: «Немає кращого поєднання стримінгу та перекусу, ніж Netflix і чипси. Ця кампанія додає бренду Smith’s культурної актуальності, надаючи користувачам перепустку до місії «Бунтівного місяця», безпосередньо пов’язаної з нашими чипсами».
Перша частина «Бунтівний місяць: Дитя Вогню» вже доступна для перегляду, а друга частина «Бунтівний місяць: Та, що лишає шрами» дебютує 19 квітня на Netflix.