Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб
15 Січ 2024, 11:59

Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб

Скромні евфемізми ніколи не були фішкою бренду Sorbent. Бренд туалетного паперу завжди був трохи більш прямим у комунікації того, про що він говорить. Тепер, із залученням нового агентства Akkomplice, гумор та прямолінійність бренду піднялися на найвищий рівень.

Akkomplice повернуло Sorbent на австралійські екрани з обіцянкою, що бренд стоїть за кожним великим австралійцем, і випустило рекламний ролик, гумор якого показує реальні туалети і моменти реальних потреб.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео