Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб
15 Січ 2024, 11:59

Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб

Скромні евфемізми ніколи не були фішкою бренду Sorbent. Бренд туалетного паперу завжди був трохи більш прямим у комунікації того, про що він говорить. Тепер, із залученням нового агентства Akkomplice, гумор та прямолінійність бренду піднялися на найвищий рівень.

Akkomplice повернуло Sorbent на австралійські екрани з обіцянкою, що бренд стоїть за кожним великим австралійцем, і випустило рекламний ролик, гумор якого показує реальні туалети і моменти реальних потреб.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину