Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб
15 Січ 2024, 11:59

Навіть під час весілля: бренд туалетного паперу показав моменти реальних потреб

Скромні евфемізми ніколи не були фішкою бренду Sorbent. Бренд туалетного паперу завжди був трохи більш прямим у комунікації того, про що він говорить. Тепер, із залученням нового агентства Akkomplice, гумор та прямолінійність бренду піднялися на найвищий рівень.

Akkomplice повернуло Sorbent на австралійські екрани з обіцянкою, що бренд стоїть за кожним великим австралійцем, і випустило рекламний ролик, гумор якого показує реальні туалети і моменти реальних потреб.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину