Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
25 Січ 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

«Що це, як не шкідництво?»: у київському метро з’явилася некоректна реклама про деокуповані території

Британська організація з гуманітарного розмінування HALO Trust розмістила у київському метрополітені некоректну рекламу про деокуповані території. 

Олена Самойленко стала СЕО комунікаційного холдингу BetterSvit

Олена Самойленко очолила комунікаційний холдинг BetterSvit. Раніше вона керувала однією з агенцій холдингу — MI Health.

Креативи тижня:

Даша Астаф’єва закликала «підсолодити боротьбу» у ролику української мережі супермаркетів

Мережа NOVUS презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою — Дашею Астаф’євою.

Coors Light перетворив банку пива на масажер для обличчя

Пивний бренд випустив масажер для обличчя Coors Light Chill Face Roller, який дозволяє любителям пива використовувати охолоджену банку як інструмент для масажу обличчя.

Біля посольства США у Лондоні «подрібнили» Дональда Трампа

Подрібнений постер Дональда Трампа з’явився на автобусній зупинці біля посольства США в Лондоні.

Ролик Gucci зобразив родинні святкування Китайського Нового року

Китайські актори Ні Ні та Сяо Чжань знялися у ролику Gucci, присвяченому місячному Новому року.

Walmart презентував новий логотип

Американський ритейлер Walmart оголосив про «повне оновлення бренду».

Креативники створили добриво із завищеними результатами рекламних кампаній

Рекламний фестиваль New York Festivals Advertising Awards спільно з креативним агентством Grey New York переосмислили сфабриковані результати як щось більш відчутне та цінне — добриво для зростання.

На роботу і в басейн: британська мережа фітнес-клубів випустила офісні костюми для плавання

Британська мережа фітнес-клубів David Lloyd Clubs випустила колекцію водонепроникного одягу «Swim Suit», призначену для гібридних працівників.

Balenciaga випустила власну ігрову консоль

Щоб відзначити рік Змії, бренд представив лімітовану серію портативних ігрових консолей, які подарували виключно своїм «дуже важливим клієнтам».

Вишнево-червоний та масляно-жовтий: кольори 2025 року за версією Pinterest

Pinterest назвав п’ять кольорів, які будуть домінувати в моді, дизайні та декорі у 2025 році.

Експертні матеріали тижня:

Calvin Klein, Gucci та інші: 5 культових рекламних роликів Девіда Лінча

Ось п’ять видатних кампаній легендарного режисера, які демонструють безпрецедентний мистецький підхід Лінча до світу реклами.

Соціальне слухання, EGC та інше: які SMM-інструменти будуть актуальними у 2025 році

Команда The One Agency поділилася інструментами, які допоможуть виділятися серед потоку контенту, залишатися креативними та цікавими, випереджаючи час.

Чому важливо інтегрувати SEO у загальну маркетингову стратегію

Катерина Бородіна, Head of SEO IT-компанії Boosta, поділилася кроками для інтеграції SEO в загальну маркетингову стратегію компанії.

Розкажіть друзям про новину