Ролик Gucci зобразив родинні святкування Китайського Нового року
21 Січ 2025, 17:33

Ролик Gucci зобразив родинні святкування Китайського Нового року

Китайські актори Ні Ні та Сяо Чжань знялися у ролику Gucci, присвяченому місячному Новому року, який ставить на перший план моменти повернення додому та міцні зв’язки, з тонкими натяками на емблему змії.

Ролик показує дві сім’ї, які бачать одна одну через вікно протягом багатьох років. Це натяк на традиції та ритуали, які залишаються з часом, а також на святкове вбрання, що демонструється у рекламі.

Оскільки рік Змії починається 29 січня, Gucci використовує цей мотив у своїй рекламі та колекціях, в тому числі в оновлених аксесуарах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину