Ролик Gucci зобразив родинні святкування Китайського Нового року
21 Січ 2025, 17:33

Ролик Gucci зобразив родинні святкування Китайського Нового року

Китайські актори Ні Ні та Сяо Чжань знялися у ролику Gucci, присвяченому місячному Новому року, який ставить на перший план моменти повернення додому та міцні зв’язки, з тонкими натяками на емблему змії.

Ролик показує дві сім’ї, які бачать одна одну через вікно протягом багатьох років. Це натяк на традиції та ритуали, які залишаються з часом, а також на святкове вбрання, що демонструється у рекламі.

Оскільки рік Змії починається 29 січня, Gucci використовує цей мотив у своїй рекламі та колекціях, в тому числі в оновлених аксесуарах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel