Креативники створили добриво із завищеними результатами рекламних кампаній
17 Січ 2025, 15:38

Креативники створили добриво із завищеними результатами рекламних кампаній

Наразі офіційно відкрито прийом заявок на участь у рекламному фестивалі New York Festivals Advertising Awards 2025. І агентство Grey New York об’єдналося з New York Festivals Advertising Awards, щоб додати зовсім іншу ідею кампанії до привабливості участі в конкурсі.

NYF Advertising Awards займає жорстку позицію проти залежності індустрії від завищених показників, сфабрикованого галасу та порожніх результатів. У провокаційній кампанії ці умовності індустрії переосмислюються як щось більш відчутне та цінне — добриво для зростання. А наприкінці суддівства фестивалю Grey NY та New York Festivals передадуть справжнє добриво паркам Нью-Йорка в надії на те, що сфабриковані результати індустрії можуть бути перетворені на щось реальне та продуктивне.

Для запуску кампанії Grey New York створили фільм у стилі мок’юментарі «100 % Bull***». У ньому зображені реальні фермери, які розмовляють безпосередньо на камеру про безкоштовні мішки гною, які вони отримали.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кожен мішок гумористично маркований жаргоном, оскільки фермери, незнайомі зі світом реклами, обговорюють потенційні переваги нетрадиційного добрива для їхніх культур.

Розкажіть друзям про новину