Робо-собака стала кур’єром Domino’s для захисту піци
21 Лип 2025, 16:21

Робо-собака стала кур’єром Domino’s для захисту піци

Пам’ятаєте, як нещодавно бренди креативно попереджали про те, що варто пильнувати свою їжу на узбережжі, бо її неминуче вихоплять чайки? Так-от, Domino’s пішла ще далі. Бренд піци вивів свою доставку на пляж на новий рівень за допомогою кампанії «Domidog» — робота-собаки, призначеного для захисту піци від жадібних чайок.

Чотирилапа машина цього літа пройде випробування у популярних місцях британського узбережжя, спрямовані на вирішення однієї з найдратівливіших пляжних проблем Великої Британії. Згідно з дослідженнями Domino’s, британці визнали чайок одним із 10 найбільших подразників узбережжя, поступаючись лише жахливим туалетам та переповненості.

Робот, що працює на базі обладнання Boston Dynamics, зможе пересуватися піском та натовпом за допомогою стереокамер та набору датчиків, виконуючи місію захисту піци.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Креатори кажуть, що оскільки чайки забрали занадто багато закусок, вони були змушені знайти інноваційний спосіб зберегти піцу гарячою, свіжою та вцілілою.

Кампанію розробила агенція One Green Bean.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео